מאגר סיפורי מורשת

אוצר אנושי מתוכנית הקשר הרב-דורי

סבתא שמחה חיה מתוך אמונה בגאולה השלימה

סבתא שמחה בצעירותה
הנכדה שטערני
ומאז... אני מתעודדת, כי אני מרגישה שהגאולה עכשיו מגיעה, ותהייה תחיית המתים בקרוב, בעז''ה

סבתא שמחה קטורזה מספרת לנכדתה שטערני,

אני שמחה קטורזה לבית משפחת חלפון נולדתי בתוניס שבתוניסיה בשנת 1953. אני הקטנה במשפחה ומעלי יש עוד שתי אחיות. בשנת 1983 עליתי לארץ מצרפת עם חי בעלי וילדיי.

הסיפור שלי:

אני אלמנה כבר שלוש שנים. בוקר אחד, כשנה אחרי הפטירה של בעלי חי ע"ה, התעוררתי  ולא היה לי מצב רוח טוב, הסתכלתי על התמונה של הרבי, וביקשתי מהרבי שייתן לי סימן של תחיית המתים, למה זה מתעכב? ולמה הגאולה עדיין לא הגיעה?

אחרי  זמן מה  באותו בוקר, הבטתי במכשיר הטלפון, וראיתי שהזיכרון מלא. היה רשום לי, שיש צורך לרוקן את התמונות וגם את ההודעות. ואכן, החלטתי לרוקן את התמונות וההודעות. למרות, שבדרך כלל אני מרוקנת רק את התמונות. זו הייתה הפעם הראשונה  שהיה רשום  לי שיש לרוקן גם את ההודעות.  דפדפתי במכשיר וראיתי שיש לי 1482 הודעות. הופתעתי מאוד לגלות, שכבר שלוש שנים שאני לא מחקתי את ההודעות שקיבלתי לטלפון!

עכשיו מחקתי את הכול בבת אחת, היה רשום שם הכול. במקום למחוק אחד אחד, לחצתי על הכול ופתאום הכול נמחק ואז הופיע על המצג  שאין הודעות. שמחתי וסגרתי את הטלפון.

אחרי מספר דקות קיבלתי הודעה של  איזה אתר, ומיד אחרי זה הודעה אחרת. ואז אני רואה מתחת להודעה את הפרופיל של בעלי חי (השם של בעלי) וכתוב, מגיע חי!!  מאוד מאד התרגשתי, ואמרתי איך זה יכול להיות?

התברר, שמחקתי את כול ההודעות, הכול חוץ מההודעה הזאת! ופתאום עכשיו זה קפץ לי עם התמונה של בעלי וכתוב חי מגיע. זה היה ממש לפני שלוש שנים שהתכתבנו בטלפון, וחיכינו למונית, והוא כתב לי שהוא מגיע. זה היה ממש השגחה פרטית.

לבן שלי יש לו חבר בווינה שעובד בחברת טלפונים, הבן שלי סיפר לו את הסיפור, והוא אמר שזה לא יכול להיות, זה פשוט נס. ומאז, שאני נזכרת באירוע שקרה לי, אני מתעודדת, כי אני מרגישה שהגאולה עכשיו מגיעה ותהייה תחיית המתים בקרוב, בעז"ה.

סבתא בילדותה עם אביה

תמונה 1

 

הזוית האישית

הנכדה שטערני: וואו, סבתא נהניתי לשאול אותך שאלות ולדעת על העבר שלך חידשת לי דברים שלא ידעתי תודה סבתא אין כמוך בעולם.

מילון

תחית המתים
תחיית המתים היא אחת מהטובות המובטחות לעם ישראל, שתתרחש משך זמן לאחר ביאת המשיח. האמונה בתחיית המתים היא אחת מעיקרי האמונה היהודית. אחד מי"ג עיקרי-האמונה של דת-ישראל הוא האמונה בתחיית-המתים. אנו מאמינים באמונה שלימה, שלאחר בוא המשיח תתרחש תחיית-המתים וכל שוכני-עפר יקומו לתחייה.

ציטוטים

”אֲנִי מַאֲמִין בֶּאֱמוּנָה שְׁלֵמָה. בְּבִיאַת הַמָּשִׁיחַ. וְאַף עַל פִּי שֶׁיִּתְמַהְמֵהַּ. אֲחַכֶּה לּוֹ בְּכָל יוֹם שֶׁיָּבוֹא:“

הקשר הרב דורי