מאגר סיפורי מורשת

אוצר אנושי מתוכנית הקשר הרב-דורי

סבי, אבי מנכ"ל חברת לריהוט משרדי מעוצב

בביתו של סבא אבי יחד איתי
צולמה בשנות ה-70 עם בת זוגתו של אבי לשעבר
עקרונות ובסיס המשמעות לתחום העיסוק של אבי - והתפתחותו.

היי, אני אבי, נולדתי בתאריך 22 בדצמבר 1957 בבית חולים ביפו להוריי, פרידה ודוד, שמוצאם מרומניה.

גדלתי ביהוד של שנות ה-60, ללא טלפונים חכמים או מסכים, לכן ביליתי את רוב זמני במשחקים עם חבריי. בבית הספר היסודי, בשיעור מלאכה נהגנו לייצר כלים מברזל, בין השאר יצרנו גם סכינים שאיתם התאמנו בחורשה על זריקה ופגיעה בבולי עץ.

כך נראינו בשנות ה-70

תמונה 1

מאז ומתמיד התחברתי לעיסוק בעץ. לאחר הצבא, התחלתי לעסוק בתחום הגרפיקה וההכנה לדפוס וזה היה עיסוקי עד גיל 45.

בעקבות משבר כלכלי מצאתי את עצמי בעולם הנגרות והריהוט, ומשם גיליתי שזהו התחום הייעודי שלי בחיי. מפה לשם הקמתי עסק בשם MOBILI יחד עם גיסתי אירית, אשר הצליח מאוד. לאחר שהעסק התפתח, הצטרפה גם בתי לעסק. לצערי, בעיות משפחתיות גרמו להיפרדות בעסק, אני ובתי עזבנו והקמתי חברה חדשה בשם RE-DESIGN. החברה משגשגת וממשיכה להצליח עד היום, ואוכל לאמר שאני מרוצה מהתעסוקה שלי וממקום עבודתי.

סבי, אבי מוסקוביץ' מנכ"ל חברת RE-DESIGN

תמונה 2

הזוית האישית

ליאו: למדתי המון על סבי, אבי, על ילדותו ועל מוצאו ונהניתי מאוד לשבת איתו יחד ולדבר על סיפור חייו הכללי ובמיוחד על העולם העסקי והעסק המצליח.

השנה בחרנו להשתתף במסגרת המעורבות החברתית בבית ספרנו בתוכנית הקשר הרב דורי. במסגרת פרויקט נראטיב 4, אותו הובילה המורה טליה נתנזון. במפגשי התוכנית נפגשנו עם הסבים והסבתות, שמענו את סיפוריהם ותעדנו את הסיפורים בגוף ראשון. במפגש הסיום החגיגי שיתקיים בתאריך 4.6.24 בבית הספר, נשב בקבוצות וכל אחד מאיתנו יציג את הסיפור שהוא כתב יחד עם  הסבים והסבתות. המפגש החגיגי יתקיים בנוכחות ורד אסולין – מנהלת בית הספר, טליה נתנזון – רכזת נראטיב 4, תמר וולף – מחנכת הכיתה ועפרה ארליך – מנחת תוכנית הקשר הרב דורי.

מילון

"צ'ורבה"
פירוש המילה הוא מרק בשפה הרומנית.

RE-DESIGN
Re-Design - חברה לריהוט משרדי מעוצב, מנכ"ל אבי מוסקוביץ'

ציטוטים

”אם יש ספק, אין ספק.“

הקשר הרב דורי