מאגר סיפורי מורשת

אוצר אנושי מתוכנית הקשר הרב-דורי

הגשמתי את חלומותיי – טליה וינר

ירדן וסבתא טליה בארוחת בוקר
פעילות כללית במסגרת התכנת
מסע של בנייה, משפחה ומקצוע

קוראים לי טליה וינר, נולדתי ב- 04.07.1953 בפתח תקווה בבית החולים 'בלינסון' שבישראל. נקראתי כך בגלל חיבור המילים, טל ה', מכיוון שנולדתי ביולי ובחודש זה ירד הרבה טל על הדשא.

אהבתי ללמוד בבית הספר ונהניתי במיוחד ללמוד לשון. הכרתי את בעלי, יואב, כבר בגן הילדים, אך כמובן שעוד לא היה מדובר בסיפור אהבה. לאחר היסודי למדתי בתיכון ברמת השרון ויואב נסע ללמוד בפנימייה צבאית בחיפה. כשהוא היה חוזר בסופי שבוע היינו באותה קבוצת חברים ושמרנו על קשרי ידידות.

בצבא בשירות החובה שירתי במרפאה של לשכת גיוס יפו עם המלש”בים, אלו המיועדים לשירות בצה"ל. יואב, התגייס לצבא גם כן ונפצע במלחמת יום הכיפורים. דאגתי לו ולכן, נסעתי לבקר אותו בביה"ח יחד עם הוריו ומשם התפתח הקשר הזוגי שלנו. התחתנו בגיל 22 ולאחר מכן נולדו לנו התאומות הדס ונטע ואז נועם ואחריו עמית.

למדתי בבית ספר “אורט” רמת גן, בית ספר ללבורנטים רפואיים במשך שנתיים ולאחר מכן עבדתי כלבורנטית במעבדות שונות.

חלום הילדות שלי היה למצוא בעל, להתחתן, לעבוד במעבדה, ולאהוב את עבודתי ואפשר לומר שבהחלט הצלחתי להגשים חלומות אלו. כיום החלום שלי הוא שמשפחתי תתפתח ותתרחב, תשמח ושיהיה כיף יחד.

הזוית האישית

ירדן הנכדה המתעדת: מאוד נהנינו לעבוד יחד על התכנית. ביקרנו, כל הכיתה, בביתה של סבתא, שאלנו שאלות, עשינו פעילות יצירה וכמובן גם אכלנו. היה מהנה מאוד.

דמות של סבתא שירדן יצרה באתר של סאות'פארק

תמונה 1

מילון

מלש"ב
מיועד לשירות ביטחון

ציטוטים

”תשאפו להגשים את חלומותיכם“

הקשר הרב דורי