מאגר סיפורי מורשת

אוצר אנושי מתוכנית הקשר הרב-דורי

ציונה סספוטס מאז ועד היום..

אני ונכדתי נוי
סבתא ציונה
ילדותי

שלום, שמי ציונה סספורטס נולדתי בשנת 1950 בתאריך 23/6  בעיר פתח תקווה.

בגיל חמש עברנו לגור בכפר סבא

הורי היו שרה וזכריה.

למדתי בבית ספר בר אילן בכפר סבא עד כיתה ח', אך לא הייתה לי אפשרות להמשיך ללמוד עקב המצב הכלכלי. אבי לא היה בריא ואמי נאלצה לעבוד ולפרנס את הבית, גם אני התחלתי לעבוד בגיל 14 לעזור בכלכלת הבית, עבודתי הייתה בבית מלאכה לתריסים מקום שרק גברים עבדו בו, בזמנו זה לא היה מקצוע לבנות. הייתי הראשונה בארץ שעבדה במקצוע זה,

באותה תקופה הייתה תוכנית טלוויזיה שקראו לה "זה הסוד שלי". זה היה שעשועון הטלוויזיה הראשון, בטלוויזיה הישראלית בשנת 1975. בתכנית רצו שאשתתף ואגלה את הסוד שלי, הסוד היה המקצוע שבו עבדתי. במקצוע זה עבדתי עד גיל 21 ובגיל התחתנתי עם זרח בוטא. לאחר לידת בתי הבכורה חזרתי לעבוד באותו מקצוע עד הריון השני שלי, לאחר מכן עזבתי את עבודתי בתריסים.

גידלתי את ילדיי וילדתי עוד שניים ובסך הכל היו לי ארבעה ילדים.

סיפור חיי הקודם חזר גם אלי, בעלי לא פרנס את המשפחה ואני נאלצתי לעבוד קשה כדי לפרנס את משפחתי וכעבור כמה שנים התגרשתי. התמזל מזלי והתחתנתי שוב עם האהבה הראשונה שלי.

תמונה 1

הזוית האישית

סבתא ציונה: היה לי כייף בתוכנית "הקשר הרב דורי" עם נכדתי היפה, נוי, היה לנו יותר זמן איכות ביחד.

נוי: היה לי ממש כייף בתוכנית "הקשר הרב דורי", למדתי יותר דברים על סבתא ולדעתי התחברנו יותר.

מילון

זה הסוד שלי
"זה הסוד שלי" הוא שעשועון הטלוויזיה הישראלי הראשון. הוא שודר בטלוויזיה הישראלית החל מ-1975 ועד 1979. ב-1993 שודרה עונה נוספת של התוכנית. התוכנית הייתה באופן רשמי תוכנית מקור ישראלית, שהמשיכה כתוכנית ששודרה לפני כן בקול ישראל. עם זאת, היא דומה לשעשועונים אמריקאיים משנות ה-50 דוגמת I've Got a Secret (אנ'). תוכנית דומה שודרה בטלוויזיה ביפן בשנות ה-60.

בית מלאכה
מפעל שבו מייצרים מוצרים

ציטוטים

”"זה הסוד שלי"“

הקשר הרב דורי