מאגר סיפורי מורשת

אוצר אנושי מתוכנית הקשר הרב-דורי

סיפור חייו של צחי קריזה

סבא צחי איתנו
סבא צחי בילדותו
סיפורו של סבא צחי

הי קוראים לי צחי קריזה וזה סיפור חיי :

זיכרון מילדותי

כשהייתי קטן הייתי בודד מאוד לא היה לי עם מי לשחק, אז הייתי משחק עם עצמי, למשל פינג פונג עם הקיר, כדי להעסיק את עצמי וקבעתי שיאים כדי שאני כל הזמן אשתפר יותר ויותר. לא היה לי חברים בגלל שהמשפחה שלי טיילה כמעט בכל אירופה ויש לי אח קטן, אבל אני גדול ממנו בהרבה שנים.

  בצעירותי

תמונה 1

החיים הבוגרים

הצעת הנישואים הראשונה שלי לא הייתה צפויה בכלל. אני ויפה התווכחנו כשהיינו בזוגיות: אני אמרתי שבחתונה שלי בעתיד, היה טייפ עם מוזיקה ואז יפה אמרה: "לא בחתונה שלי תהייה להקה". אני בכלל לא ידעתי שאני אציע לה נישואים, אבל אני בסוף הצעתי לה נישואים. בסוף בחתונה שלנו הייתה גם להקה וגם טייפ.

אחרי כמה זמן יפה נכנסה להריון, נולדה לנו ילדה נפלאה בשם דנה. בהריון השני נולדה לנו ילדה מהממת בשם טל. ובהריון השלישי נולד לנו בן מיוחד בשם עומר. אחרי כמה זמן אני ויפה התגרשנו בגלל שזה לא אבד בינינו יותר.

זוגיות החדשה: הלכתי לטייל ואז ראיתי את הוסי שגם היא הייתה גם גרושה עם ילדה יפה בשם אור. כשפגשתי אותה, ישר ידעתי שהיא האחת. אחרי כמה זמן שאני והוסי התיידדנו, פיתחנו קשר רומנטי. אחרי כמה זמן הצעתי לה נישואים. אחרי שהתחתנו, הוסי הייתה בהריון הראשון שלי ושלה ונולד לנו בן משגע בשם דרור. בהריון השני שלי ושל הוסי נולדה לנו ילדה קסומה בשם קסם.

הפכתי לסבא

משום מקום, הפכתי לסבא בזכות דנה, דנה ילדה בן בשם עידן… כך זה התחיל ואז בתי טל, טל ילדה בת בשם תמר. אחרי זה טל ילדה עוד זוג תאומות מדהימות בשם מעיין ועדי ואחרי זה אילת ילדה (אילת היא האישה של עומר), ילדה תינוק בשם אורן, ואחרי זה אילת ילדה את יואב ואחרי כמה זמן אילת ילדה את מאיה. אור הבת שלי ילדה, בת מהממת שקוראים לה צוף, וכך נהייתי סבא במשמרת מלאה.

הזוית האישית

מעיין ועדי: חוויה זאת מאוד קרבה בינינו לבין סבא שמענו סיפורים מרתקים על חייו ועל קשיים שהוא עבר. אנו רוצות להגיד תודה לתוכנית הקשר הרב דורי.

סבא צחי: חוויה מרגשת מחברת ומקדמת. זה איפשר הצצה שלי לתוך דרך החיים שלך היום. ואיפשר אני חושב לך, להתחבר למהות שלי ולדרך שלי ולדברים שחשובים לי. אני רוצה להודות על החוויה הנפלא בקשר הרב דורי.

מילון

לא היה לי חברים בגלל שהמשפחה שלי טיילה כמעט בכל אירופה
לא היה לו חברים כי המשפחה שלו טיילה בעולם

לא היה לי עם מי לשחק אז הייתי משחק עם עצמי למשל פינג פונג עם הקיר כדי להעסיק את עצמי
לא היה לו חברים אז הוא היה משחק עם עצמו

ציטוטים

”הדברים הטובים והיפים ביותר בעולם אינם נראים או ניתנים למגע חייבים להרגיש אותם עם הלב“

הקשר הרב דורי