מאגר סיפורי מורשת

אוצר אנושי מתוכנית הקשר הרב-דורי

Dancing – להקת המחול ג'אז פלוס

אני בקטן
מורה להתעמולות בחיל אוויר
היא רק רוצה לרקוד"

"היא רק רוצה לרקוד" 
מאז שאני ילדה קטנה ידעתי שאני רוצה לעלות על הבמה, אבל ידעתי שלא אהיה זמרת או שחקנית אז מה נשאר? לרקוד !!
תמונה 1
 
 
פעם רקוד לא נחשב כמקצוע והורי לא הרשו לי לרקוד ולא להופיע. הייתי צריכה לספר סיפורים כדי שאוכל ללמוד לרקוד למשל: הייתי אומרת שאני הולכת ללמוד עם חברה בזמן שבאמת למדתי לרקוד!כמו היום גרתי בכפר נטר (מקום מאוד רחוק מתל – אביב) הייתי הולכת  עד הכביש הראשי ברגל ומשם נסעתי באוטובוס עד תל-אביב.אז לא כמו היום שאפשר ללמוד בחוג ג'אז וישר להופיע אני היתי חייבת ללמוד בלט קלאסי ומודרני לפני שהתחלתי לרקוד ג'אז.אחרי שלמדתי בלט קלאסי ומודרני התחלת להתאמן בסטודיו של ג'אז פלוס שאז היתה הלהקה הכי מפורסמת בארץ שהופיעו בטלווזיה בסרטים בהצגות ועל כל במה בישראל כי אז תעשיית השאוו ביזנס הייתה מאוד מאוד מפותחת. ככה הגעתי לרקוד בקזבלן, עניים גדולות ובכול מני סרטים והצגות אחרות.
תמונה 2

"עינים גדולות": עינים גדולות היה הסרט היחיד שבו לא רקדתי !!!!
אורי זהר היה במאי ושחקן, בסרט שיחק גם אריק איינשטין. איך התקבלתי לשחק בסרט?
אחרי שאורי ראה אותי מופיעה בטלוויזיה הוא צלצל אליהם וביקש שאשתתף בסרט שלו, כמובן שהסכמתי!!!

תמונה 3
הצגה "קזבלן", לקזבלן הגעתי כאחת הרקדניות של ג'אז פלוס (הינו חמישיה) כ"רקדנית שורה" ראשונה הופעתי רק בקטעי ריקוד .

ג’אז פלוס אחרי מלחמת יום כיפור חזרתי לארץ מהולנד ששם גרתי 3 שנים והחלטתי להמשיך את מה שאני יודעת לעשות הכי טוב: פתחתי בתי ספר לריקוד!
 
הקמתי להקה שהופיעה בהרבה מאוד מקומות, אחד הדברים שהפך את בתי הספר שלי למיוחדים הוא שהקפדתי שכל התלמידים שלי ילמדו קלאסי מודרני וג'אז.
 
אחרי 10 שנים החלטתי לשנות ולהיות אשת עסקים ודוקא לא בארץ התחלתי במיצרים מכרתי מוצרי חקלאות ישראלים ובדרך לעבוד עם הסעודים עבדתי גם עם הירדנים. מאז ועד היום אני יזמית (בונה פרויקטים) פרוייקטים שאותם אני מזהה מהיזדמנויות עסקיות.
תמונה 4

העשרה
"לצד הלהקות הגדולות ועתירות התקציב, פעלו בישראל גם להקות מחול קטנות יותר, שהוקמו ביוזמה של רקדן/ית מוביל/ה. רובן החזיקו מעמד תקופה קצרה בלבד ונעלמו בשל היעדר תקציב. כך גם להקת המחול ג'ז פלוס".
 
תשע"ו

מילון

פדבוריי
שלישית צעדים בסיסית.

רקדני שורה ראשונה
רקדנים שמקבלים את הסולואים והקטעים המיוחדים.

להקת ג'אז פלוס
לצד הלהקות הגדולות ועתירות התקציב, פעלו בישראל גם להקות מחול קטנות יותר, שהוקמו ביוזמה של רקדן/ית מוביל/ה. רובן החזיקו מעמד תקופה קצרה בלבד ונעלמו בשל היעדר תקציב. כך גם להקת המחול ג'ז פלוס.

ציטוטים

”שאוו ביזנס, ככה הגעתי לרקוד בקזבלן, עניים גדולות ובכל מני סרטים והצגות אחרות.“

הקשר הרב דורי