מאגר סיפורי מורשת

אוצר אנושי מתוכנית הקשר הרב-דורי

ערך הנתינה – אהבתי לעזור לאנשים מאז היותי נערה צעירה

סבתא שרה והנכדה ליה
סבתא אחות
ערך שהפך לסגנון חיים

בית הספר לאחיות

הלכתי ללמוד בבית ספר לאחיות בגלל ערך הנתינה שחלחל בי כל הזמן. אהבתי לעזור לאנשים מאז היותי נערה צעירה.

העזרה שלי התבטאה בזה שלמשל כשראיתי אדם מבוגר חוצה כביש מיד ניגשתי לעזור לו. או אישה מבוגרת שיש בידה סלי קניה רבים וקשה לה, מיד לקחתי ממנה סל ועזרתי לה.לאור נטייתי הטבעית לעזרה כאשר בגרתי התייעצתי עם מומחים ומיד נתגלה שאני מתאימה ללמוד מקצוע שכרוך בנתינה.

מה יותר טוב ממקצוע האחות?!

גם בבחינות בבית ספר לאחיות הצלחתי מאוד. למדתי 3 שנים בבית החולים מאיר, בכפר סבא ושם ממש יישמתי את מטרתי שכרוכה בנתינה. עזרתי לחולים במתן טיפולים רפואיים ובעידוד שזה לא פחות חשוב.

כאשר ראיתי חולה שמתאושש ומחייך לא הייתה מרוצה ממני.

 

ממש הגשמת חלום הנתינה!

בהמשך התגייסתי לצה"ל וכמובן גם שם עזרתי לחיילים במרפאה צבאית, ביחידת מקרפ"ר -מפקדת קצין הרפואה הראשי כך הגשמתי את חלומי -לעזור לאנשים נותן לי סיפוק אדיר. גם היום אני מאוד אוהבת לעזור ולתמוך באנשים הזקוקים לעזרה ותמיכה.

אשמח שגם נכדתי תמשיך את מסורת הנתינה…

תמונה 1

 

סרטון תמונות מסכם:"חיים של נתינה" בקישור.

 

העשרה

מקרפ"ר: מפקדת קצין הרפואה הראשי

 

חיל הרפואה: "חיל הרפואה בצבא הגנה לישראל הוא החיל העוסק ברפואה וכפוף לאגף הטכנולוגיה והלוגיסטיקה של צה"ל. החיל עוסק בקביעת מדיניות הטיפול הרפואי ותורת הסיוע הרפואי לכל הדרגים. מתן טיפול רפואי מיטבי לחיילי צה"ל, במלחמה, בביטחון שוטף ובשגרה, בקידום הבריאות בצה"ל, ובקידום הרפואה הצבאית. ע"פ חוק בריאות ממלכתי, מוטלת על חיל הרפואה האחריות המלאה לבריאותו של כל חייל בשירות סדיר.

תשע"ו

מילון

מקרפ"ר
מפקדת קצין הרפואה הראשי

חיל רפואה
חיל הרפואה בצבא הגנה לישראל הוא החיל העוסק ברפואה וכפוף לאגף הטכנולוגיה והלוגיסטיקה של צה"ל. החיל עוסק בקביעת מדיניות הטיפול הרפואי ותורת הסיוע הרפואי לכל הדרגים. מתן טיפול רפואי מיטבי לחיילי צה"ל, במלחמה, בביטחון שוטף ובשגרה, בקידום הבריאות בצה"ל, ובקידום הרפואה הצבאית. ע"פ חוק בריאות ממלכתי, מוטלת על חיל הרפואה האחריות המלאה לבריאותו של כל חייל בשירות סדיר.

ציטוטים

”כאשר ראיתי חולה שמתאושש ומחייך לא הייתה מרוצה ממני ממש הגשמת חלות הנתינה!“

”אשמח שגם נכדתי תמשיך את מסורת הנתינה...“

הקשר הרב דורי