מאגר סיפורי מורשת

אוצר אנושי מתוכנית הקשר הרב-דורי

כך נמשכת השרשרת

זו אני המספרת
זה בעלי היקר
איך וכיצד הכרנו אני ובעלי

"עוד נמשכת השרשרת"

הקשר בל ינותק

דני נולד להורים, אביו חלוץ הציונית הדתית, עלה כנער בודד בעליית הנוער ללא הורים התאקלם בעיר עכו ושם הכיר את אשתו ושמה בישראל רחל שלימים הייתה אמו של דני בעלי הנוכחי היום.

כשדני התבגר יצא לתנועת הנוער בני עקיבא  ומאחר וגם אני הייתי שם, עיקר המפגשים היו בעיקר סביב בית הכנסת לצעירים בשכונת וולפסון בעיר עכו ביחד עם כל החברה מהציבור הדתי בעכו.

עיקר המפגשים עם דני היו סביב בית הכנסת אחרי התפילות היינו בחברה אך אף פעם לא הציע לי חברות תמיד בדק גישש ושאל את חברותיי עליי. מי אני מה אני עושה מה התחביבים שלי פשוט שאל חקר את חברותיי שהעבירו לי כי דני מתעניין בי ואני בחורה צנועה שקטה לא היה בראשי "חבר קבוע" רציתי ללמוד ולא להתעסק בתחום הרגישי הזה רציתי ראש נקי ממתח ומדאגות שקיימים בגיל הזה ולהיות חופשיה ללא התחייבויות.

יום אחד חברתי הטובה נחמה ז"ל הציע  לי לערוך מסיבה בביתה וכמובן להזמין גם את דני למסיבה. דני כמובן הסכים ואני גם ומשם התחילה החברות. המפגשים ערכו 4 שנים כאשר היו עליות ומורדות במערכת הזו אבל דני לא ויתר אחז בכל הכוח בקשר הזה. באחד הימים דני הגיע לביתי הפרטית ומאחר והוא למד עם אחותי הגדולה באותה כיתה אימי חשבה שהוא בא לעזור לה במתמטיקה אימי ענתה לו אמרה: "מרים איננה בבית" ודני עונה: "לא באתי למרים באתי לז'קלין". אימי הייתה בשוק ונזכרה בסיפור של רחל ולאה כי מרים גדולה ממני. לרגע קט אימי הייתה נבוכה והכניסה את דני לבית בידיעה כי הוא בא לעזור לי במתמטיקה כי דני ידוע כגאון בתחום הזה ולכן אימי הסכימה עד שהיא הבינה כי הוא בא לבקש את ידי. בתחילה אימי התמהמה לרגע למספר שניות ,אחרי זה קלטה והביעה את הסכמתה. כעבור שנה התחתנו ונולדו לנו 4 ילדים.

היום יש לנו תשעה נכדים ברוכים בכל טוב

תודה לאלוקים על כל הטוב שנתן ונותן לי.

מילון

כי בצלם נברא האדם
נפש האדם מאלוקים שמור אותו מכל משמר

ציטוטים

”עבוד כדי לכבד ולהתכבד“

הקשר הרב דורי