מאגר סיפורי מורשת

אוצר אנושי מתוכנית הקשר הרב-דורי

טרגדיה משפחתית שהשפיע על בחירת מקצוע

אבא שלי
סבא שלי
בחירת מקצוע לחיים בגיל 16

הקשר הרב דורי של אוריאל  הסיפור שעבר מסבא לאבא ואלי – אני, אבא וסבא:
 
הסיפור הטרגי של האחיין עדן
 
"כשאני הייתי בגיל 16 אחיין שלי, עדן,  הבן הבכור של אחותי חלה ,כאשר הוא היה בן שנה, היה לו חום גבוהה ופירקוסים ללא סיבה ברורה, המצב הזה נמשך זמן רב ולאחר כל התקף הייתה פגיעה מוחית שבסוף התהליך עדן נפגע קשות והפך למשותק בכיסא גלגלים, ללא יכולת לתקשר.
 
כל המשפחה ניסתה למצוא מזור ועזרה, בתחילה דרך רופאים מומחים בעלי שם, שלא ממש ידעו מה יש לו ואיך לטפל בו. בהמשך הוריו פנו לרבנים ומקובלים שיתפללו עבור.
 
 
כשגם זה לא עזר אבא שלי סבא שלך הלך ללמוד רפלקסולוגיה במחשבה, שאם לא יוכל לעזור אז אולי יוכל לפחות להקל על עדן ולהעניק לו חום ומגע.
 
את הסטאז שלו הוא עשה עלי והטיפול מאוד קסם לי הבנתי שזה משהוא שאני ארצה להעמיק בו כשאגדל וכך היה למדתירפלקסולוגיה ושיטות רבות אחרות של הרפואה המשלימה וזה הפך לי למקצוע.
לצערינו עדן נפטר לפני הגיעו לגיל מצוות.
 
יהי זכרו מבורך
 
העשרה
"רפלקסולוגיה היא שיטת טיפול רפואי אלטרנטיבי המשתמשת במעשה הפיזי של הפעלת לחץ בכפות רגליים, כפות ידיים או אוזניים באמצעות האגודל, אצבע מסוימת, וטכניקות ידיים". ויקיפדיה
תשע"ו

מילון

סטאז
התמחות

רפלקסולוגיה
רפלקסולוגיה היא שיטת טיפול רפואי אלטרנטיבי המשתמשת במעשה הפיזי של הפעלת לחץ בכפות רגליים, כפות ידיים או אוזניים באמצעות האגודל, אצבע מסוימת, וטכניקות ידיים.

ציטוטים

”לא ידעו מה יש לו ואיך לטפל בעדן“

הקשר הרב דורי